Tuesday, 14 August 2012

SALAM LEBARAN

Assalamualaikum.
Terasa seperti baru semalam Ramadhan datang, kini dia beransur pergi. Semoga kita semua telah memanfaatkan sepenuhnya bulan yang penuh keberkatan ini. Panjatkan doa pada Ilahi agar dipanjangkan umur untuk bertemu Ramadhan lagi di tahun2 yang akan datang.

Sepanjang Ramadhan ini saya jarang bersiaran dek kerana kesibukan yang agak luar biasa. Terima kasih kepada para pengunjung yang masih sudi bertandang. Lepas Aidilfitri nanti, insyaallah saya akan bersiaran seperti biasa..

Dikesempatan ini saya ingin mengucapkan 
SELAMAT HARI RAYA 
kepada pengunjung2 blog saya yang tak seberapa ni. Yang balik kampung macam saya, sama2 kita berhati2 di jalan raya. Ingat org tersayang.


1 comment:

Amie said...

Selamat hari raya Sally. Maaf zahir dan batin.