Friday, 25 November 2011

Meehun Goreng Kicap Campur

Hai Sally Rashid...Meehun Goreng pun nak citer kat blog jugak ker..?? Semua orang pandai goreng meehun lah...

hehehehe..bukan nak citer pasal meehun tu..tapi nak citer pasal kicap campur. Sejak2 pandai buat kicap campur mcm Kak Nor, sampai skrg kalau nak goreng mee ker..meehun ker..goreng nasik pun pakai kicap campur ni jugak....sungguh sedap.



Sekarang ni kalau kalau buat..memang buat banyak. Boleh simpan dalam peti ais. Bila-bila nak boleh capai jer..heheh

Kalau nak tengok cara2 buat Kicap Campur..tengok SINI.

1 comment:

rahel said...

klu bab meehon goreng..memang kite punya kegemaran la..suka mkn pedas2 gitu